Program je vytvořen tak, aby co nejvěrněji simuloval reálné hraní. Obsahuje všechy úkony, které hráči absolvují i při hře "na živo." Například kompletace balíčku z předešlé hry, snímání, možnost nevynést hlášku, ... Některá rozhodnutí je možné nechat na počítači, pokud je hráč nepovažuje za důležité.
Všichni hráči vidí balíčky z poslední hry. Rozdávající je může kompletovat.
Balíčky mohou být jedním několika typů: Na ruce, Štychy, Talón, Hláška, Na stole.
Kompletuje se kliknutím na karty nebo jejich popis. Karty se sbírají jako pod dlaní. První balíček bude tedy v kompletovaném nejvýše. Po kliknutí na balíček již není možné provést změny, stejně jako při hře na živo.
Celou kompletaci nebo jen její dokončení je možné nechat na počítači. Ten sesbírá karty postupně, jak jsou na levé straně stolu vypsány.
Snímající vidí, jak byl balíček zkompletován. Snímá kliknutím na kartu, kde chce balíček rozdělit. Snímání může nechat na počítači, který počet karet volí náhodně.
Náhodně je i k počtu snímaných karet přidávána drobná odchylka (jednu kartu výš nebo níž), protože i zkušený hráč ne vždy snímne přesnou kartu při hře na živo.
Složení a snímnutí balíčku je vypsáno i do konzole.
Každý hráč má právo prohlédnout poslední štych.
Ten se zobrazí po kliknutí na plochu stolu. Stůl je zabarven tmavší barvou, aby hráč jednoznačně viděl, že na stole není aktuální stav.
Po každé hře se zobrazí tabulka s výplatou a prémiovými body.
Detailní popis prémiových bodů se nachází pod tabulkou zisků.
Na ploše je možné videt i karty, které hráč z ruky vyložil na stůl. Důvod vyložení je zapsán v konzoli.
Program hlídá, kdy by mely být karty vyloženy. Například, když hráč vše dobírá, ztratil sedmu ve hře dvou sedem, ...
Karty je možné rovnat na ruce dvěma způsoby.
1. Přetažením karet pomocí myši (drag&drop)
2. Tlačítkem v pravo nad kartama, které nabízí tři způsoby:
Oficiální pravidla licitovaného mariáše vyžadují rovnání karet dle barev do skupin před odevzdáním. Pokud je hráč nesrovná, program to udělá za něj.
Barvy jsou spojované tak, že se k první kartě barvy přidají všechny ostatní stejné barvy z celé ruky. První karta barvy je ta nejvíce vlevo.
Program vidí, zda hráč má i druhou půlku hlášky, pokud vynáší krále nebo svrška. Počítač neohlásí automaticky 20/40, ale nabídne hráči být zticha.
Hráč má 5 sekund, aby se rozhodl. Pokud v tomto čase nezareaguje, bude automaticky hlášeno.
Oponenti nejsou žádným způsobem informováni o tom, že se hráč zrovna rozhoduje.
V konzoli je možné psát zprávy ostatním hračům.
Pomocí přepínače lze přejít na seznam rychlých zpráv.
Pomocí přepínače lze přejít na seznam rychlých akcí a různých nastavení.
Po každé hře je možné se podívat na její průběh. V sehrávce je vypsáno složení balíčku, snímání, přijatý i vyložený talón. Je možné procházet výnosy jeden po druhém.
Obrazovka se přizpůsobuje velikosti okna prohlížeče.